آسمون تموم نمیشه..
آسمون تموم نمیشه..
برای بودن بهانه کم نیست
نوشته شده در تاريخ شنبه 12 شهريور 1390برچسب:, توسط ارغوانی |

گفتی که به احترام دل باران باش

باران شدم و به روی گل باریدم

گفتی که ببوس روی نیاوفر را

از عشق تو گونه های او بوسیدم

گفتی که ستاره شو ولی روشن کن

من هم چون گل ستاره ها تابیدم

گفتی که برای گل من پیچک باش

بر یاسمن نگاه تو پیچیدم

گفتی که بیا برای من مجنون باش

مجنون شدم و ز دوریت نالیدم

گفتی که برای لحظه ای دریا شو

دریا شدم و تو را به ساحل دیدم

گفتی که شکوفه کن به فصل پاییز

گل دادم و با ترنمت روییدم

گفتی که بیا و از وفایت بگذر

از لهجه ی بی وفاییت رنجیدم

گفتم که بهانه ات برایم کافیست

معنای لطیف عشق را فهمیدم..



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.